Страници

05 юли 2011

Цветя


Обичам цветята. Харесва ми да се грижа за тях, да ги поливам, присаждам, или подреждам в шарени кашпи и вази. У дома винаги има цветя. И в саксии, и във вази. Доставят ми невероятна наслада. И най-лошият ден може да ми се стори по-слънчев, когато неочаквано получа цвете. Веднъж си мислех, че напоследък съдбата не ме долюбва. Постоянно ме подлага на разни изпитания, които би трябвало да ме закалят. Незнам доколко успява….Наскоро ми домъчня, че няма и едно букетче да краси дома. Само след час приятелка на дъщеря ми пристигна с три огромни, прелестни букета за мен. Майка й е детска учителка и за последния учебен ден учениците й я затрупали с цветя. Жената решила да ме зарадва и ми изпратила букетите. Бях безкрайно щастлива! Била съм учителка- знам колко са скъпи на сърцето подарените от дечицата цветя.
Една възрастна съседка отглежда в градината си цветя и зеленчуци. Често ми носи китка здравец, или домашен лук. Една сутрин беше набрала първите за годината божури- три на брой- и ми ги подари. Розовите им листа ухаеха прекрасно и къщата грейна, като тях . Тогава разбрах, че не съм забравена от съдбата. Всички знаци за обич и внимание бяха налице. Когато получаваш толкова много любов, няма как да се чувстваш нещастен. Цветята си остават най-истинските посланици на любовта. Колко много любов има в подарената роза- уханието и красотата й излъчват сила и нежност, обич и страст....
Вчера ми се обади приятелка, на която бях подарила една орхидея за осми март. Цветето останало свежо цял месец! Благодари ми за това, че явно съм й го подарила с много обич, за да трае толкова дълго. Така беше. Цветята имат свой език, на който ни говорят. Колко хубаво би било повече хора да се вслушват в него...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.