Страници

12 юли 2010

Ден Рожден


Измина почти година от последния рожден ден. Времето си лети, всичко се променя. Може и да съм в сатурнова дупка, но се чувствам добре. Отново обаче е време за равносметка. Откъде тръгнах? Къде стигнах? През какво минах? Много или малко са 43 години за един човешки живот? Колко ли още остават? Наивно ли е да продължавам да мечтая? Едва ли отговорите ще се изсипат свише точно на 28-ми юли, но това не пречи да задавам въпроси и да продължавам да търся отговори...
Имах прекрасно детство. Слънчево, безгрижно, африканско. Дните ми се изпълваха с много игри, детски книжки, домашни любимци и... мечтата да порасна бързо. И това време дойде. Младостта ми беше бурна, по-скоро мрачна и не особено щастлива. Дори не знаех, че трябва да потърся себе си, за да се чувствам добре. Затова и бях сърдита на целия свят. Но- бурята премина, нещата се подредиха, животът продължи по своето трасе. Започнах работа, създадох семейство. Роди се детето. Може би тогава започна реалния ми живот на възрастен човек. Вече имаше друг човек, за когото да мисля преди мен. Обичам ролята си на майка. Тя ме изпълва с невероятна радост и благодарност. Мисля, че раждането на дъщеря ми е най-силния, хубав и вълнуващ миг в живота ми. С детето изживях най-голямото щастие, но и най-големите си страхове. Любовта ми към нея се люшкаше между пълно себеотрицание и сковаващ ужас да не й се случи нещо. С годините се научих да не се поддавам на страха, да вярвам, че Бог бди над нея и я пази, а животът има свой план, по който вървим. И че всяко зло е за добро. Разбрах, че сме дошли на този свят, за да научим определени уроци. Понякога усвояването им е мъчително и трудно, изисква жертви и сълзи. Но без тях няма как да стигнем до прозрението за собствената си същност, да си пренаредим приоритетите и да се научим да ценим живота.
Когато попадах под ударите на съдбата се огъвах, но не се пречупих. Беше трудно, жестоко, болно, но.... оцелях! Понякога става и така- просто оцеляваш. Друг път усещаш, че живееш на пълни обороти и светът ти е пъстър, витален, прекрасен... Животът е толкова хубав. След много мъка и разочарования усвоих и този урок- да съм благодарна за това, което имам и да вярвам в доброто; да искам то да бъде част от мен и моя път в живота. Мисля, че имам сили за още преживявания и емоции. Имам своите си мечти и надежди, макар и не така помпозни, като на младини. Надеждата винаги ми е помагала в трудните мигове. Любовта не ме е изоставяла. Вярата ми беше непреклонна. Затова живея с широко отворени очи и сърце, открито за житейските сезони. Чувствам се добре в кожата си. Улавям миговете на щастието в дребните неща. Търся доброто навсякъде около мен. Обичам семейството и приятелите си. Навярно има още много неща да науча. Дано имам тази възможност! Чувствам се благословена. А това е най-хубавият подарък, който животът може да ми поднесе. Очаквам още рождени дни, изпълнени с вяра и любов. И благодаря на Великия Творец, че ме избра да бъде една малка частица от Неговата Промисъл. Благодаря за рождения ми ден!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.