Страници

19 юли 2010

В какво се превръщат мечтите


От малка мечтая за хиляди неща. Да порасна голяма, да се влюбя, да стана известна, да бъда актриса, певица, лекарка.... Да обиколя света и да постигна много успехи. Да имам прекрасен дом и семейство. Да бъда щастлива, богата, обичана, красива, умна, желана и незаменима... Имам богато въображение и затова си мечтаех на воля. За всички чудеса, които ще извърша и постиженията, с които ще смаям света. Само че палачинката се обърна и се оказа, че смаяната съм аз. Оказа се, че доста съм се поувлякла в мечтаенето; надскочила съм себе си, както се казва. Или може би съм се взела прекалено насериозно? Знам ли... Човек не бива да спира да мечтае! Само че мечтите ми се трансформираха в по-прозаични неща. Толкова са нищожни, че чак ми е неудобно пред себе си дори да си призная за какво мечтая днес. Ами, да, животът е такъв, какъвто всеки си го направи. Никой не е виновен за провалите ми и за многото издънки. Всеки получава това, което заслужава. Всичко в живота е много справедливо и балансирано. Просто трябва да се науча да приема смирено съдбата си и да съм благодарна за това, което имам. Колкото и да се разминава с първоначалния грандиозен план. Сега ми се иска да бъда разбрана правилно. Уморих се от маски и маскаради. Чувствам се въодушевена, когато някой ме разбира. Толкова е трудно да попаднеш на човек, който да те познава добре, да те разбира и, въпреки всичко, да те обича.... Но не е невъзможно. В повечето случаи се оказва, че предимно ме "понасят". За което вероятно аз съм си виновна. Или така ми е било писано. Всъщност мечтите са прекрасно бягство от действителността. Затова и бях щастливо дете. Навярно трябва отново да започна да мечтая- смело и мащабно. Без да се страхувам, съмнявам и изтезавам от реалността. Без да търся отговор на въпроса "В какво се превръщат мечтите?".... Защото отговорът би обезмислил всичко.

1 коментар:

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.