Страници

02 ноември 2009

Вярвам в теб!


Имах лош ден. Май беше поредица от лоши дни, седмици и месеци. Нищо не вървеше, както очаквах, проваляха ми се планове, губех надежда… Бях на ръба. Почти не вярвах, че нещата ще се върнат към нормални измерения. Семейството ми изживя своя най-голям кошмар, здравето ми се изпари незнайно къде, в работата не виждах напредък. Бях стигнала дъното и не знаех дали ще изплувам отново. И тогава стана чудото. Един скъп за мене човек повярва в мен. Подари ми песен. Простичка, истинска и вълнуваща. Казваше се „Вярвам в теб”. Слушах песента и имах усещането, че се събуждам от дълъг и мъчителен сън. Усетих живинка в душата си, ново желание за живот. Някой, когото обичах, някъде далече, вярваше в мен. Плътен мъжки глас пееше за мен: „Вярвам в слънцето и в синьото небе, вярвам в музиката, в децата, в мама и татко; вярвам в любовта, в чудеса и ВЯРВАМ В ТЕБ!” Като че ли мъглата се разсея и видях слънцето отново. Повярвах, че има смисъл да ме има и че някой ме обича. И вярва в мен. Когато вярват мен, мога да извърша чудеса от храброст. Сама не зная силата си. Вярвам, че мога да постигна това, което искам, защото съм добра. Отчаянието се изпари под парещите лъчи на доверието. Прекрасно е да вярват в теб. И да ти го кажат. Вярвам в чудеса. Те са навсякъде около нас. Вярвайте и вие.

1 коментар:

  1. Ето за какво ме вдъхнови твоята импресия, приеми го като поздрав и благодарност за сърдечните ти откровения.И се радвай, че има такива хора до теб и че можеш да ги оцениш...
    Светът е пълен с неблагодарни егоисти.

    Увереност и вяра-неземна благодат,
    повеждат ни през дните на този пъстър свят.
    След бури и мътилки загниват страхове,
    ако една усмивка с любов те поведе

    И злото избледнява и тръгваш окрилен
    към грейнали поляни и ведри небеса.
    Сърцето си припомня в премръзналия ден
    на детството сияйно добрите чудеса.

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.